Powered By Blogger

Tuesday, November 01, 2011

Majlis Graduasi MAPP Tingkatan 6

Majlis diadakan pada 1 November 2011 bertempat di Hotel Hillcity, Ipoh. Dua buah bas ditempah khas untuk membawa pelajar-pelajar Tingkatan 6 Atas dan perwakilan pelajar tingkatan 6 Bawah.  Perjalanan pergi diringi hujan lebat sekejap-sekejap tetapi saat perjalanan pulang hujan lebat sepanjang perjalanan.

Majlis graduasi ini telah dirasmikan oleh Pengetua SMK Sungkai, Puan Hajah Rohani bt Abd Hamid yang belum pun setahun berkhidmat di sekolah ini.  Suasana meriah dan santai sahaja. Pentadbir yang hadir termasuklah saya, Puan Fatimah Mamat (GK Teknologi dan Vokasional) dan PK Tingkatan 6, Haji Nazeri Harun.  PK1, Encik Aziz dan PK Kokurikulum, En, Zuhairi menghadiri taklinat RO dan Ketua Pengawas SPM di Bukit Jana, Kamunting.

Makan apa tadi? Saya cuma makan bihun goreng, nugget, puding, kek coklat, rojak buah dan kopi. Entah...cepat sangat kenyang. Rugi, kan? Tak apa lah, bagi depa yang 2 buah bas tu makan.  Stop dulu dah jam 11.00 malam. Berita di radio kedenganran. Jumpa lagi. Mata aimasho ne.


Baru je sampai ni...bersama Puan Fatimah Mamat dan Pn. Hjh Rohani Abd Hamid (Pengetua)

Bersama-sama dengan Puan Fatumah Mamat (GKVokasional dan Teknologi)

Suka tengok!

Juru acara:  Mohd Razif dan Azmira

Sebahagian pelajar tingkatan 6 Bawah

Pengetua sedang menyampaikan ucapan perasmian majlis

PK Tingkatan 6, Haji Nazeri Harun

No comments:

Post a Comment